/ Ми працюємо!
Наше головне слово - створювати!
Ua / Eng / Rus

Опитування клієнтів

22 / 06 / 2021

Компанія Nayada, як і багато інших організацій, проводить щоквартальний аналіз задоволеності клієнтів.

При обзвоні наших замовників питання задаються по декількох розділах від праці секретарів до лояльності до компанії.

Порівняльний аналіз результатів опитування за другий квартал дозволяє сказати, що постійна робота по підвищенню клієнтоорієнтованості усіх підрозділів компанії дає свої результати.

Середній бал менеджерів, секретарів і лояльності до компанії вищий -10.

Середній бал по компанії в цілому 9,98.

З відгуків хочеться відмітити наступні:

- Вдячні за індивідуальний підхід до кожного клієнта

- Величезне спасибі за оперативне рішення проблем

- Чудовий менеджер! Идвидуальный підхід, уважність до кожного нюансу.

Лояльність 10 балів говорить про те, що наші клієнти готові рекомендувати нашу компанію при необхідності облаштування офісів і інших приміщень громадського призначення перегородками стаціонарними, мобільними, розсувними, дверима скляними і глухими, протипожежними конструкціями і меблями від стандартної до ексклюзивної.

вгору
Якою мовою ви хочете переглядати сайт?
UA
ENG
RUS